Szeretettel köszöntelek a Kajárpéc klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kajárpéc klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kajárpéc klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kajárpéc klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kajárpéc klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kajárpéc klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kajárpéc klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kajárpéc klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Mecséri Lajos | 0 hozzászólás
A Sokorópátka-Kajárpéc út kapcsán szeretnénk néhány részletet pontosítani.
Az első tanulmánytervet még a Győr-Moson-Sopron Megyei Tanács jegyezte 1990-ben.2004-ben készíttettük azt a megvalósíthatósági tanulmányt – két nyomvonallal ,szakhatósági egyeztetésekkel, hozzájáruló környezetvédelmi szakhatósági állásfoglalással – amely a mostani projekt kiinduló dokumentuma volt.Nem tudtunk a leegyeztetett Győr környéki utak listájáról.A Nyugat-dunántúli Fejlesztési Tanács felhívására a Téti Kistérségi Társulás javasolta a kistérségi együttműködés elősegítésére az út megépítését.A Nyugat-dunántúli Fejlesztési Tanács kérte a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség által minimális feltételként meghatározott megvalósíthatósági tanulmányt – mely rendelkezésre állt – a Nyugat-dunántúli Fejlesztési Ügynökségnek rendelkezésre bocsájtani.A költséghatékonyság és a finanszírozás megkönnyítése érdekében két szakaszra bontottuk a fejlesztést.Az első szakasz költségigénye 270 millió Ft volt a megvalósíthatósági tanulmány alapján.Az első ütembe beépített murva felújítását és az aszfaltozási munkálatokat későbbre tervezett második szakaszban terveztük megvalósítani.A kormány továbbfejlesztési javaslatára lett együtemű és így 744 millió Ft a beruházási összeg.A Fertő-Hanság Nemzeti Park előzetes hozzájáruló szakhatósági állásfoglalásával rendelkeztünk.Emelett egyetlen egy szakhatóság sem kifogásolta a települési rendezési tervek és a megyei területrendezési terv véleményezésekor a dokumentumokban szereplő tervezett utat.A Natura terület kijelölésekor jeleztük az eljáró hatóságnak a területfejlesztési szempontból fontos útépítési tervünket.Megnyugtató választ kaptunk,mely szerint Natura területen is építhető közút.A 2009 .02.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu